dimecres, 22 d’octubre del 2014

Crestes de pollastre al curri amb mozzarella i alvocat


Les crestes, empanades, permeten infinitat de farcits. Avui us porto unes Crestes de pollastre al curri amb mozzarella i alvocat. Fàcil i ràpid, un sopar pim-pam!

Amb aquesta recepta participo al repte Retos Gastroamig@s dedicat a les empanades.


Ingredients per a 8 crestes:
1 paquet oblees grans  La Cocinera  
270 g de pit de pollastre net i tallat a daus
1 ceba tendra
Sal i oli d'oliva
2 c/p de pasta de curri vermell
8 rodanxes de mozzarella
1/2 alvocat
1 ou

Preparació
Talleu la ceba en juliana. Poseu en una paella un raig d'oli i afegiu-la a foc suau, fins que transparenti. Retireu i afegiu el pollastre. Afegiu una mica més d'oli si cal. Deixeu coure fins que sigui cuit. Afegiu la ceba i la pasta de curri (al gust). Remeneu fins que quedi tot ben barrejat. Pareu el foc i deixeu refredar una mica.
Pre escalfar el forn a 200º
Peleu l'alvocat i talleu la meitat ben fi, millor si és am una mandolina.
Poseu una rodanxa de mozzarrella a 8 de les crestes. Repartiu el pollastre i al damunt acabeu amb l'alvocat.
Tapeu les 8 oblees amb les altres i tanqueu les vores punxant amb una forquilla. 
Bateu l'ou i pinteu-les. Posar al forn uns 12' fins que quedin daurades. Servir.




16 comentaris:

  1. Ohhhh Encarnaaaaaaaa!!!!!!! me requeteencanta , una que va ya para pendientes
    Bsss

    ResponElimina
  2. A la llista, estic segurisima que aquestes a casa agradaren molt.
    Ole vecina, quina taula més ben parada
    Petons wuapi

    ResponElimina
  3. Se ven riquísimas, no tardaré en hacerlas, me han gustado!! Bss.

    ResponElimina
  4. Donc si Encarnaaaaaaa!!!!! en Mostoles no hacen estas empanadillas!!!!! Les teves de 10. Muaksssss

    ResponElimina
  5. Una altre directa cap a la carpeta, que bones mmmm
    Muas

    ResponElimina
  6. Aquestes combinacions de sabors em tenen el cor robat, sempre sensacionals les teves propostes.!!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Cotorreta, m'encanta aquest puntet de curri!!!
    Petonets maca

    ResponElimina
  8. Pollastre i alvocat, quina combinació més bona! No se m'havia acudit i és una tremenda barreja! Sempre em sorprenen les teves propostes, tenen el punt pràctic i creatiu que m'agrada! Petonets preciosa, les properes ens les mengem juntes i parem taula tan bonica com aquesta, et sembla?

    ResponElimina
  9. Que buena combinación y con ese toque de curry es lo más. Otra idea para pendientes. Besos!

    Ana

    ResponElimina
  10. Que pintaza que tienen estas empanadillas y este relleno pinta buenisimo
    Hasta mañana
    peto

    ResponElimina
  11. Que n'han de ser de bones, un farcit molt gustós!

    ResponElimina
  12. Al llegir el títol pensava que eren crestes reals, no "empanadillas". Però aquestes m'agraden més amb el curri, unes bones crestes.
    Petons.

    ResponElimina
  13. Mira, és que la mozzarella, l'alvocat, el curri... són tot ingredients que em tornen boja, així que aquestes crestes... les necessite provar!!!!! Les he de fer!
    Em semblen irresistibles.

    ResponElimina
  14. M'encanten TOTS els ingredients d'aquestes crestes, i de fet, les crestes són un menjar que m'agrada molt. T'han quedat molt bé, fan una pinta espectacular!
    Marta

    ResponElimina
  15. Muy apetecible esta receta sencilla pero muy sana.Bsssss

    ResponElimina