dijous, 24 d’abril del 2014

Crema de calçots amb salsa romesco


Va ser veure aquesta crema de la Gemma  i enamorar-me. Una crema suau, lleugera i amb el toc fantàstic que li aporta la salsa romesco.

Ingredients:
Salsa romesco  Can Bech
250 ml de llet evaporada  Ideal
400 g de calçots
40 ml d'oli d'oliva
30 g de mantega
200 ml d'aigua mineral
200 g de patates
500 ml brou vegetal
Sal i pebre blanc

Preparació
Posar a la cassola l'oli i la mantega i deixar fondre. Afegir els calçots picats i deixar coure fins que siguin tendres.
Afegir les patates pelades i a trossos petits i l'aigua i deixar bullir a foc mig durant 8 minuts.
Afegir el brou, sal i pebre i deixar coure 20 minuts.  Triturar i afegir la llet. Batre fins que quedi ben incorporada. 
Servir acompanyada de la salsa romesco.

8 comentaris:

  1. A casa ja ha caigut un parell de vegades.... li has donat el teu que amb el romesco, m'agrada.

    Muas

    ResponElimina
  2. Jo tinc que tastar-la aquesta crema i que be em sentará pel body serrano :))

    Un petonet i avui et trovarem a faltar

    ResponElimina
  3. Com ha crema queden molt bons els calçots, però el toc de gràcia està en la salasa romesco.
    Petons.

    ResponElimina
  4. Seguro que estaba perfecta, se ve muy suave y el toque de romesco... Impresionante!! Bss.

    ResponElimina
  5. Eri, les teves fotos es mengen de vistoses i boniques!! Ha d'estar de mort aquesta cremeta... Petonets

    ResponElimina
  6. una crema deliciosa con este toque de la salsa romesco
    peto

    ResponElimina
  7. Vaig menjar la crema de calcots i romescu en un restaurant a barcelona em va encantar, la veritat és que la salsa romescu em torna boja.

    ResponElimina