dijous, 23 de febrer del 2017

Pizza de bimi


Avui la cosa va de pizzes o coques! Participo en el Retos Gastroamig@s  amb aquesta fàcil i boníssima Pizza de bimi. 

Us deixo els enllaços a les seves creacions


Ingredients:
1 masa de pizza fina maxi Buitoni
150 g de bimi
125 g de mozarella ratllada
1 pastanaga petita
½ ceba morada petita
1 bola de mozarella fresca
4-5 tomàquets xerry


Preparació
Pre escalfar el forn a 240º
Estendre la massa i afegir la mozarella ratllada. Al damunt la ceba i la pastanaga tallada a rondanxes fines.
Posar els tomàquets xerry tallats per a la meitat i la bola de mozarella a trosos repartida.
Coure uns 15’ aproximadament, fins que el formatge es comenci a fondre. Afegir el bim (sense el tronc) rentat i assecat i deixar coure uns 5’ més fins que la pizza sigui llegurament torrada. 








8 comentaris:

  1. Me encanta el bimi, hace poco que lo descubrí y se ha vuelto un imprescindible en casa. Una pizza vegetariana deliciosa. Besos guapi!

    Ana

    ResponElimina
  2. M'has fet descobrir el bimi, i jo sense saber-ho! Aquesta proposta és de les que aprofitaré força a casa, les opcions vegetarianes són prioritàries pels nanos! Excel.lent proposta Elen! Plena de color i mooolt deliciosa! Un petonàs!

    ResponElimina
  3. Una buena pizza y con el bimi la verdura de moda.Fantastica
    petons

    ResponElimina
  4. Vale, hacemos cambio, te dejo el cortador y me llevo un trozo de esta rica pizza,
    Bss

    ResponElimina
  5. Quina bona idea fer servir el bimi a la pizza, a mi m'encanta o sigui que aviat caurà :-)
    Petonets maca

    ResponElimina
  6. Eri quan vaig descobrir el bimi em va encantar i el posat a varies receptes i coques, queda súper bo

    La teva proposta de les meves preferides, m'agraden molt vegetals. Petonets

    ResponElimina
  7. Encara no he emprat mai el bimi, serà cosa de fer-ho aviat.
    Aquesta coca sembla un quadre de bonica (i bona) que t'ha quedat, el fet de ser vegetal encara fa que m'agradi més.
    Tu sempre em sorprens.
    Una abraçada

    ResponElimina