dissabte, 5 de maig del 2012

Coca de llet condensada


Si, una recepta d’aquelles bomba! La llet condensada li dona un sabor increïblement bo i d’aquelles que si no espaviles quan vas a la cuina a buscar un trosset ja ha volat!

 Espero que us agradi!

 Ingredients:
120 grams de farina
2 c/p d’impulsor
4 ous M
1 llauna petita de llet condensada
50 grams de mantega
Sucre fi

Preparació: 

·         Pre escalfar el forn a 180º
·         Fonem la mantega al microones i la deixem refredar.
·         En un bol posem la llet condensada i anem afegint i incorporant els ous un a un.
·         Afegim la mantega i tornem a batre fins que quedi ben incorporada.
·         Tamisem la farina juntament amb l’impulsor i l’incorporem. Remenem fins que quedi una massa homogènia.
·         Pintem el motllo amb mantega i aboquem la barreja.
·         Deixem coure uns 30-35 minuts fins que sigui cuit (si pot ser, el forn amb funció ventilador).
·         Retirem i el deixem refredar al damunt d’una reixeta. Quan sigui freda posem pel damunt el sucre fi.




Bon profit!

47 comentaris:

  1. Espera'm, que vinc!! Quina gana m'ha entrat...
    Petonets i bon cap de setmana!
    Sandra

    ResponElimina
  2. A punt per esmorzar, em ve molt de gust!

    ResponElimina
  3. Otro teocito para mí!!! Estoy con el café, qué jugoso se ve

    ResponElimina
  4. la bomba de bueno seguro,y mas con leche condensada
    peto

    ResponElimina
  5. Que bueno, que corte que todo...ya tengo el bizcocho de esta semana.
    Saludinos

    ResponElimina
  6. No l´he fet mai,però el tall es molt temptador. Qualsevol dia d´aquests caura... petons, i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  7. Ostres! Fa dies que tinc un potet de llet condensada a la nevera i ara ja tinc la manera d'utilitzar-lo. Gràcies per la recepta!

    Pel que fa la Sacher, la temperatura és de 170º durant 2 minuts. La veritat és que no sé si queda més brillant o no. Li vaig ficar i va quedar bonic. Jo creia que amb l'escalfor, la xocolata acabaria tota a la plata i, però no va ser així.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  8. Tiene que estar de pecado, qué color y te tierno se ve. Un abrazo, Clara.

    ResponElimina
  9. Jo al primer mos ja m´espavilo de tenir-me més, je, je ,je...Es veu super esponjosa.

    ResponElimina
  10. Oh, la meva mare feia un molt semblant i era boníssim, com tu dius, si et despistabas una mica havia volat. Aquest m'ho guardo ;-)
    Petonets

    ResponElimina
  11. Wow ....... que rico! ¡Qué hermoso!
    Las recetas son deliciosas con leche condensada,
    Es cuadros hermosos, perfectos!

    Buen fin de semana!
    besos

    ResponElimina
  12. Quines fotos tan maques, fa goig de veure aquesta coca. Es cert la llet condensada li dona molt bon sabor.
    Petons.

    ResponElimina
  13. Vaya fotos, vaya coca más buena y los frutos rojos quedan preciosos.
    Besets

    ResponElimina
  14. Aquesta l'hem de tastar. Quan li digui a l'Annie que es de llet condensada amb el que li arriba a agradar!!!
    Petoents guapa

    ResponElimina
  15. Quina pinta mes bona.
    El tall espèctacular i a més fà cil de fer.
    Amb el teu permis, el copio.
    Petons

    ResponElimina
  16. Creo que a esta coca ha de ser imposible resistirse. Y me lo imagino por la mañana con una taza de té.....

    ResponElimina
  17. Jo no sóc molt amant de la llet condensada perquè la trobo molt dolça, però segur que així en coca deu valer la pena!, prenc nota!

    ResponElimina
  18. Nunca he utilizado la leche condensada para hacer bizcochos. pero por lo que veo queda de maravilla, así que me anoto tu receta. Un beso,

    ResponElimina
  19. Madre mía que desayuno me daba yo con tu bizcocho. No me puedo resistir a la leche condensada, me encanta y no me podría resistir a tu bizcocho, es una delicia
    Besos y muy feliz domingo

    ResponElimina
  20. Cremós, dolcet, esponjós...mmm.... ara mateix en menjaria un bon tall per esmorzar!

    ResponElimina
  21. Tota una temptació esponjosa.

    Me'l menjaria ara mateix.

    ResponElimina
  22. Ohh quina textura!! M'encanta com t'ha quedat, tot i que no sóc gens amiga de la llet condensada, jeje. Això sí, si m'ho poses per a berenar i no em dius que en porta ho provo segur, és que te una pinta... impressionant!

    Petonets!!

    ResponElimina
  23. Yo hago uno parecido y es la bomba!! pero también de rico, jejejejej
    Besitos

    ResponElimina
  24. Que esponjós que sembla, que bo!
    Marta

    ResponElimina
  25. Quina bona pinta!!!!! Ja se com utilitzar el pot de llet condensada que tinc fa dies i nomsabia que fer-ne...
    Petonets.

    ResponElimina
  26. Es veu molt esponjós!Fa molt de temps que no menjo llet condensada i m'agrada molt.
    Bomba? Perquè? ja,ja,ja
    Molts petonets.

    ResponElimina
  27. Ara he d'anar a la carnisseria a comprar el dinar, i com tinguin llet condensada ja sé què berenarem avui!!!
    petonets

    ResponElimina
  28. quin tall Eri!! ha d'estar bonísssssssssssima. Ets una artista. molts petonets

    ResponElimina
  29. La he fet dues vegades ara fa temps! és un èxit assegurat! Ummm

    ResponElimina
  30. Aquest va ser el primer coc que vaig publicar al bolc i es practicament l'unic que menja el meu marit.

    Un petonet

    ResponElimina
  31. Eri, aquesta coca ha de ser bona amb ganes. Jo que sempre tinc pots de llet condensada a casa, el faré aviat.
    Nani

    ResponElimina
  32. Avui no se si cel-lebreho alguna cosa, però he vist varies receptes d'aquestes...

    Un petonet

    ResponElimina
  33. Que pinta tan estupenda, me encanta la textura así densita, riquísimo te ha quedado y con ese toque de color, la foto se ve atómica.

    un besazo, guapísima

    ResponElimina
  34. delizioso questo cake! complimenti, un bacio :)

    ResponElimina
  35. Esta tarde mismo estoy comprando un bote de leche condensada, porque se ve sencillo e imagino que el gusto será extraordinario ;)

    Abrazos

    ResponElimina
  36. Que n'ha de ser de bona aquesta coca, com que m'imagino que deu haver volat ràpid, no em quedarà més remei que fer-la jo a casa ;)

    ResponElimina
  37. Eri no volia entrar a mirar aquest pastís tan bó, estic segura que serà la meva perdició.
    Petons

    ResponElimina
  38. Boníssiiiiiiiimmm!!

    Quina gana!!! Que bó!!!

    Marxo, no puc mes!!

    ResponElimina
  39. Per esmozar i per berenar, esponjós i dolç. Perfecte.

    ResponElimina
  40. Menut festival! He estat veient només les imatges de tots els pastissos, aquesta combinació de botifarra i bolets... i jo he estat mirant de reüll. El que és una col lecció de temptacions.

    ResponElimina
  41. Què maco t'ha quedat!! l'he fet una vegada i ens va agradar molt!! Ja vaig rebre les xocolates de la Nestlé, Gràcies! bona setmana!

    ResponElimina
  42. Ai nena! quina pinta té aquesta coca... t'agafaba un bocinet per postres ;). Petonets.

    ResponElimina
  43. Brutal aquesta coca. ÉS que m'imagino un tall a les meves mans ara. Buff, quin volum, quina esponjositat.

    ResponElimina
  44. Fa molt temps n' havia fet un semblant i era boníssim. A veure si el torno a fer que me n' has fet venir ganes.

    ResponElimina
  45. Que delicia con leche condensada ummmmmmmm, besos.

    ResponElimina
  46. Ideal para un buen cola cao.
    Bss

    ResponElimina
  47. Hola Eri guapa tu

    Tens tota la raó a casa passa el mateix, per això la faig amb el doble d´ingredients, així dura una mica més, je,je

    Espero que estiguis be, mil petonets Susanna

    ResponElimina