divendres, 4 de novembre del 2011

Gambes farcides de gambes i sóc la lletra...



Aquest és Un aperitiU sensacional i molt fàcil de fer que ens arriba des del bloc de la Sònia L'exquisit.

AvUi és el seu aniversari i algUns blocaires estem fent-li un joc. Esperem que s’ho passi tant bé com nosaltres qUan ho hem preparat.  Consisteix en Una sopa de lletres que ha d’anar esbrinant les lletres amagades en les pUblicacions amb algUnes pistes que li donem.

Sònia, crec que amb la foto i aquest text ja haUràs sabut quina és la meva lletra oi?? I continUa el joc.... Aquesta recepta no és rÚstica... però si pots trobar-ne algUnes en el bloc que ja t’he dit.


Estimada Sònia, et desitjo que passis un dia fantàstic i que t’ho passis molt bé. Moltes felicitats!


Ingredients per a 6 unitats:
6 gambes pelades i sense el cap
1 llimona, tallat a rodanxes (per servir)
Oli d’oliva (per pintar les gambes)

Ingredients pel farcit:
4 gambes pelades i sense el cap
2 cullerades soperes de “corn flakes” (jo he utilitzat flocs integrals d’ordi)
2 cullerades soperes de panko (pa ratllat)
1 cullerada petita de julivert ben picat
1 dent d’all
1 cullerada sopera de suc de llimona
30 grams de crème fraîche
Sal i pebre



Preparació:
  • Triturar tots els ingredients del farcit i reservar.
  • Amb un ganivet, fem un tall poc profund per la part corbada exterior de la gamba, per formar el buit a farcir.
  • Disposar una mica de farcit en el buit de la gamba. Pintar-les amb una mica d’oli i posar al forn pre escalfat a 180º durant 15 minuts, fins que les gambes estiguin rosades.
  • Servir cada gamba al damunt d'una rodanxa de llimona.

Bon profit!

52 comentaris:

  1. llego 2 minutos tarde!!! horror....donde está Sonia??? besotes

    ResponElimina
  2. Uauuuuuuuuuuuuuuuuuuu, que apetitoso bocadito, te ha quedado precioso.

    Soniaaaaaaaaaaa, ya estás tardandooooo....

    ResponElimina
  3. ¿Hemos llegado antes que ella? jijiji

    ResponElimina
  4. Ara tinc tantissimes lletres q estic pensant q no seré capaç de descobrir el missatge!

    gracies!!

    ResponElimina
  5. Jajajaaj sembles un fantasma UUUUUU

    Bon cap de setmana
    Un petonet

    ResponElimina
  6. ui, què raro que trigui la Sònia!

    Què bona la recepta i la lletra, molt ben amagada, jjj!!

    Petonets!

    ResponElimina
  7. Eri, vigila que la gamba es cau! jijiji. Té una pinta boníssima. Molts petonets bonica i bon cap de setmana

    ResponElimina
  8. WOWWWWW t'ha quedat fantàstic!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sònia, fins i tot jo he arribat abans que tu???????

    ResponElimina
  9. Maravillosa presentación.
    Y una estupenda elección.

    Besos y buen finde.

    ResponElimina
  10. Veig que tenima la Sonia, desconcertada.... jajajajja Quina gamba!! Surt de la pantalla ;P
    Petons preciosa

    ResponElimina
  11. Hola maca, que chula t'quedat, no oh te facil eh!!!
    Petons.

    ResponElimina
  12. quina recepta mes bona,el joc veig que es ven divertit ,petonss

    ResponElimina
  13. Quina bona lletra que tens!!!! :-)

    Petons

    ResponElimina
  14. sensacional la receta letra y la foto,un lujo estas gambas asi
    bon cap de setmana
    peto

    ResponElimina
  15. UUUUUUUUUUUala! Genial!

    ResponElimina
  16. UUUUUUIIIIII que bona!!!!! segueixo!!!!!! petonets!!!

    ResponElimina
  17. Jeje m´ho estic passant pipa descobrint les lletres...i les receptes!!! petonets

    ResponElimina
  18. Una pinta tremenda!!! Quina delicia!!!
    Una idea molt bonica!!!
    Bon cap de setmana guapa

    ResponElimina
  19. Jajajaja, esto es la releche de divertido!!!

    ResponElimina
  20. Quina cosa mes bona Eri!!! M'encanta!!!
    Sou genials!! ^__^
    Un petonas
    Sònia

    ResponElimina
  21. no se si mejor la letra o la receta ...

    petonets

    ResponElimina
  22. Te ha quedado de maravilla Eri, me encanta!!!. menudo trabajo tiene Sonia. ja,ja,,,,, Besos

    ResponElimina
  23. Jo estava menjan lletras de las tevas tota la vida jajaja.
    UN petó.

    ResponElimina
  24. Bueno me encanta tu letra, has estado muy original, besitos.

    ResponElimina
  25. De lo mejor que he visto en siglos!! me encanta

    ResponElimina
  26. jejeje li heu preparat una sorpresa ben original a la Sònia!! :)
    Petons!

    ResponElimina
  27. Madre mía!!! Qué bonito y rico aperitivo. ¡Genial!

    Besos y feliz finde.

    ResponElimina
  28. Divertit i bó! Genial Elen!! Bon cap de setmana guapíssima!

    ResponElimina
  29. Veo, veo...M´agradat molt tant la recepta com el joc que heu preparat. Quan he entrat el primer que m´ha vingut al cap és un fòssil que em va regalar el meu veí que és coleccionista. No et pots arribat a imaginar la quantitat que té. És moníssim...
    Segueixo investigant...

    ResponElimina
  30. Sembla un molt bon aperitiu. Quina fam que m'ha entrat.
    Salut.

    ResponElimina
  31. Hola guapísima, quin pintxo d'alló més bó. Amb el fargit m'has enganyat, menos mal que tinc l'email i he vist quina era la teva lletra, després ja l'he vist clara...Pobre Sònia quina feinada.

    Un petonet, me'n vaig que la teva pista és molt aclaridora.

    ResponElimina
  32. Hola,
    menudo plato mas divino te ha quedado.... y menuda sopresa se ha llevado Sonia, ehh???
    me quedo por tu cocina... es alucinante !!!

    bss y un placer haver participado contigo en la sorpresa !!

    ResponElimina
  33. Gambes amb gambes? En a mi no m'ho pots posar millor ja que m'encanten.

    Molt bona també la presentació.

    ResponElimina
  34. Una recepta molt bona, amb una presentació fantàstica...

    ResponElimina
  35. Una recepta ÚÚÚÚÚÚÚnica! Quina pinta més rebona i quina presentació més acurada... M'encanta!

    Petons!
    Anna

    ResponElimina
  36. Esto es pecado pero fijo. Le voy a dar a copiar y pegar pero no para plagiar sino para cocinarlo y ponerme moradita...
    Besinos y gracias por esta delicia

    ResponElimina
  37. Eri guapa, m'alegra tornar-te a veure per aquí i més amb la proposta de pastís de cireretes d'arbós i amb aquest aperititu dedicat a la Sònia!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  38. Uns aperitius divertidíssims, coom la gimcana que li heu organitzat a la Sònia.
    petonets

    ResponElimina
  39. Me ha encantado este aperitivo la gamba se sale de la pantalla.
    que buen regalo le habeis hecho a Sonia.
    Saludos

    ResponElimina
  40. Nena t'ha quedat un aperitiu de treure's el barret, el faré seguríssim!! :D La presentació està molt aconseguida, i es veu la lletra clarament, jeje!

    Un petonàaas! :D

    ResponElimina
  41. Un aperitiu deliciós i un detall fantàstic per una bona amiga
    Petons

    ResponElimina
  42. M'ha fet il·lusió veure la teva recepta.
    Fantàstiques aquestes gambes tan ben presentades i divertides. Quin bon regal que li esteu fent a la Sònia, pel que veig està ben marejada!

    ResponElimina
  43. Bo, Bo segur!!! i la presentació xulíssima! bon cap de setmana!

    ResponElimina
  44. ¿Gambes amb gambes? ... a aquesta temptació no crec que hi hagi ningú que es pugui resistir.

    ResponElimina
  45. Acabo de descobrir el teu blog i m'he enamorat! Tens una traça increïble per la cuina i un gust exquisit en la presentació. Enhorabona per aquest raconet tan bonic.
    Una abraçada.

    Maria

    ResponElimina
  46. Ostres, em sembla una proposta ideal pels aperitius de Nadal. Me l'apunto! ;)

    ResponElimina
  47. Minha querida amiga

    Como é bom tê-la de volta!

    Infelizmente a vida nos traz momentos desagradáveis, aos quais temos que superar, e cozinhar é uma maneira de superar dificuldades...

    Fico muito feliz que você esteja novamente entre nós, como suas receitas maravilhosas e seu carinho especial,

    Las "gambas" estão fantásticas, como sempre, aliás!

    Seja muitíssimo bem vinda ao meu convívio,

    Saludos
    Renata

    ResponElimina
  48. No tinc gaire temps ara, però ha sigut una alegria tan gran trobar un missatge teu al meu correu, que he vingut de seguida al teu bloc!!! Estic contenta de la teva tornada!! i de les teves meravelloses receptes..al menys aquesta la podré adaptar..m'encanta..Ptons bonica.

    Núria

    ResponElimina
  49. Una delicia de les bones i molt tentadora,les fotos osn precioses.
    UN petonet molt gran i bona setmana preciosa.

    ResponElimina